Whisky Jura zmienia swoje oblicze
Nową linię rozpoczyna Jura Journey, lekka, delikatna whisky, a kończy pełna i elegancka Jura 18 Year Old. W serii są jeszcze Jura 10 Year Old, Jura 12 Year Old oraz Jura Seven Wood, która dojrzewa w siedmiu rodzajach beczek: z dębu amerykańskiego i sześciu gatunków dębu francuskiego.
Linia Signature to whisky o nowej charakterystyce, dojrzewające w beczkach po Burbonie z białego dębu amerykańskiego, potem uszlachetniane w wyselekcjonowanych beczkach europejskich. Zmienione butelki i opakowania nadają produktom nowoczesny i elegancki wygląd właściwy dla marek premium.
Nowa linia Jura pokazuje z jednej strony silny związek z lokalną społecznością wyspy, z drugiej zaś międzynarodowy charakter produktu skierowanego do aktywnych, podróżujących i poszukujących nowości konsumentów. Wyrazem tej koncepcji są wiodące hasła kampanii reklamowej:
One road. One distillery. One purpose. – opisuje wyspę, na której jest jedna droga, jedna destylarnia oaz jeden cel jej mieszkańców – robić wyjątkową whisky.
A long way from ordinary podkreśla charakter produktu i miejsca, gdzie powstaje.
Whisky z destylarni Jura jest czwartą pod względem dynamiki wzrostu sprzedaży marką single malt na świecie. W wielkości wolumenu sprzedaży zajmuje obecnie 16 miejsce na świecie, ale ma ambicje, aby trafić do pierwszej dziesiątki.
Dom Wina oferuje w Polsce całą serię Signature i zaprasza do współpracy sklepy, restauracje i hurtownie. Klientów indywidualnych zapraszamy do korzystania z oferty Klubu Domu Wina.